دانلود قوی ترین سمپلهای سال ۲۰۰۸
سایت کیبورد شادی
دانلود برنامه های کیبورد

سمپلهای این وبلاگ جدید بوده و اکثرا از ساخته های اخیر منه .دوستان می تونن سمپل دلخواه خودشونو از لینکهای زیر دانلود کنن.درضمن هر سمپلی که دوست دارین تو قسمت نظرات بگین تا در صورت امکان براتون آپلود کنم.

           دانلود قوی ترین سمپلهای سال ۲۰۰۸

       
       
       
   

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
mi118.com

نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت18:15---24 مهر 1391
سلام. من 1 نرم افزار ساده میکس و مونتاژ آهنگ دارم. کارم چیز دیگه ایه و از موزیک سر در نمیارم. دنبال ریتم عربی و 6/8 و این چیزای مجلسیم که واسه خودم چندتا آهنگ الکی ریمیکس کنم. اما اصلا ریتم پیدا نکردم. هرچیم هست واسه کیبورده. اگه کسی چیزی داره یا آدرس لینکی هست لطفا راهنمایی کنید. میخوام mp3 باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 12 مهر 1389برچسب:,
ارسال توسط مسعود

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 115140
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



منبع : خدمات وبلاگ نویسان جوان          www.bahar22.com رفتن به بالای صفحه

کد رایگان چت روم دنیا